Харківський історичний музей
Замовлення екскурсій
 +38(057)7313568

Шостий день проєкту «Азимут культурного розвитку»

  8 серпня 2019, 19:19


У четвер, 8 серпня, в Харківському історичному музеї імені М.Ф. Сумцова пройшов шостий надзвичайно інформативний день проєкту «Азимут культурного розвитку», присвячений створенню позитивного іміджу музею.

Учасники отримали багато нових знань та навичок, які стануть їм у нагоді при розробці бренду та стратегії розвитку власного закладу. На лекції експерта з питань медіакомунікацій, директора учбово-виробничої медіа-студії ХНУ ім. В.Н. Каразіна Михайла Проценка, музейники дізналися про механізм використання сучасних інструментів PR та маркетингу для просування своїх закладів в онлайні та подолали страх перед новими технологіями. Зокрема, учасники проєкту вивчили досвід Лувру, музею мистецтва Метрополітен та інших видатних культурних установ в просуванні власного бренду в Інтернеті.

«Віртуальна присутність музею прищеплює людині комп’ютерної епохи зацікавленість музейною спадщиною, мистецькими й загальнокультурними цінностями, – зазначає Михайло Проценко. – Інтернет мотивує людину до пізнавальних туристичних подорожей, зокрема до відвідування під час поїздок культурних установ».

Серед інструментів, якими можна популяризувати музей – доступний та інтуїтивно зрозумілий веб-сайт, віртуальний тур закладом, використання якісних мультимедійних матеріалів та присутність у соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, тощо).

«Традиційний інтернет-маркетинг працює переважно з брендами, на які вже є попит, – стверджує Михайло Проценко. – Якщо бренд новий і його ніхто не шукає в пошукових системах, то немає запитів, за якими його можна було би успішно просувати. На допомогу приходять соціальні мережі, які рекламують новий бренд та формують попит на нього. Соцмережі – найпопулярніший спосіб проведення вільного часу. Майже кожен із нас, від малого до великого, проводить час в онлайні на роботі, навчанні та вдома. Логічно, що просування через них користується шаленою популярністю. Відповідно, будь-який сучасний музей повинен мати в штаті SMM-фахівця».

Під час практичних занять учасники проєкту визначили цільову аудиторію, сильні та слабкі сторони своїх музеїв та з урахуванням цього розробили концепцію логотипів та презентаційних відео. Також музейники дізналися про необхідність створення контент-стратегії та механізм її розробки. Не оминули увагою і традиційні засоби PR – телебачення та ЗМІ. У подальшому учасники проєкту збираються використовувати всі ці інструменти для популяризації своїх закладів.

Проєкт «Азимут культурного розвитку» реалізує Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова за підтримки Українського культурного фонду та Харківської обласної ради.

#АзимутКультурногоРозвитку #заПідтримкиУКФ #програмаНОРД

*Зміст даного повідомлення не є офіційною позицією УКФ.